2009-12-18
 18:00:45

Stekt fläsk med löksås

Om jag inte har berättat det tidigare så kan jag säga det nu. Jag är lite av en periodare när det gäller mat. Är jag sugen på nån sorts mat så kan det bli den maträtten flera ggr i veckan samt att det ofast bli över i kylskåpet och det är ju synd att slänga mat.

Idag blev det stekt fläsk och till det stekte jag gul lök och hällde över lite grädde. MUMS!!
Och så ett stort glas med röd mjölk.







+GOTT

Vill gärna ha möjlighet att läsa och kunna ta del av din kunskap ang LCHF...

Tack på föhand =)

Mvh Chris / Åland

Hoppas du ha ent trevlig

sommar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }