2009-12-06
 16:41:41

Mot Sälenfjällen & Timmerbyn

Vi startade ganska sent på fredagen eftersom älsklingen jobbade så strax innan 16 bar det av mot det vintriga Sälenfjällen.

Vi slog på GPS:en och började åka..hmmmm?? Är det så här långt?? Det visade sig att våran älskade gps valde den låååånga vägen så där satt vi och hade den utlovade middagen i bilen medan de andra redan hade anlänt och hade hungriga små magar.

Jag hade gjort en burgundisk gryta som jag lägger upp receptet på senare.
När vi kom fram vid 19.30 va det dags för middag. Alla va hungriga och åt med god aptit.  Jag hade gjort grytan och de andra hade förberett med kokt potatis, creme fraiche, kokt broccoli och en god sallad. Vilken middag. MUMS!!!
Tvvärr kom jag på att jag skulle fota när jag redan hade ätit upp allt..sorry!

Vi bodde i en stugby som heter Timmerbyn..så mysigt ställe





Såhär såg stugan ut invändigt. Här skulle jag lätt kunna bo flera veckor om året. =)
Det här va undervåningen..





Köket..



Eldstaden..



Matplatsen..



Vardagsrummet..



Och uppe på övervåningen..





Hallen uppe..en extra tv



4 sovrum..









2 badrum uppe och 1 nere..



Och en stor bastu..



Det här va en riktigt mysstuga. Rekommenderas om man vill bo bekvämt men hemtrevligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }