2009-08-12
 18:42:44

Hemsk känsla idag

Idag vid fikat på jobbet så gjorde jag en sak som jag aldrig mer kommer att göra. Jag tog en kopp te och la i 2 sockerbitar..usch!!! Jag drack visserligen bara 3-4 klunkar men efter en halvtimme så hade jag sånt sug i magen så jag trodde att jag skulle dö..så fruktansvärt vrållhungrig har jag inte kännt mig på länge..förutom sista gången jag åt 3 vindruvor, då va det samma sug i magen.
Nästan en svidande känsla. Så hela dagen har jag gått och varit mer eller mindre hungrig.
Så nu blir det en kopp te med lite cocosa i ist. För att fetta till det lite extra =)

Gott att ha i te eller i kaffe
Jag köpte min burk på hälsokostaffären och den kostar ca 200:- Väl värt pengarna om man är LCHF:are för den räcker väldigt länge även om den används flitigt.
Nu ska jag gå laga lite middag så får det bli lite te sen.


Åsa

Bra tips! Känner en ung(?) man som är väääldigt sötsugen, och verkligen vill gå ner i vikt. Kan kanske vara nå't.


Linda

Jag rekommenderar den här kosten speciellt till den som vill få ordning på sitt sötsug. Mitt sötsug slutade redan efter ett par dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }