2011-05-26
 08:28:08

Äggröra med skinka


Idag till frukost blev det en krämig äggröra gjord på ägg,salt och en skvätt grädde. Konsten att göra en krämig äggröra är att ha i grädde och att inte ha så hög värme...samt att röra hela tiden.

Jag åt äggröran med en god saftig fäbodskinka och nångra skivor vattenmelon. Dagens fuskis blir alltså idag min älskade melon. Jag unnar mig själv att äta lite vattenmelon och bär nu under sommaren.





Nenne

Hej! Grym blogg med bra inspiration! Hittade hit när jag googla LCHF! Tittar in här varje dag i princip :) en annan fråga...i ett inlägg om ert hus har du ett laptop bord vid er soffa, var har du köpt det.? Kram



PUBLICERAT: 2011-05-26, 10:51:41 | URL: http://jennieklang.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }