2010-11-19
 12:31:51

Nä nu får jag ta tag i det här bättre

Nä nu verkar det som att det bär iväg åt fel håll med vikten. Har snart hållt på i 3 veckor och har ökat lite i vikt. Gick snabbt ner 2,6kg första veckan men har sen dess ökat något.
Tror jag vet vad det beror på. Har ätit frukost ganska sent på fm eftersom jag tillgodoser Ronjas behov först, sen blir det mat för mig och då blir det att jag äter lunch vid ca 14-15. Sen är inte jag hungrig på kvällen för att göra en riktig middag utan då har det blivit plockmat med mycket ägg, majonnäs, och ostar viket är mejeriprodukter som faktiskt innehåller kolhydrater.
Så nu har jag bestämt att jag måste äta lunch och en riktig middag för att få i mig mera fett.
Eller så är det envisa gravidkilon som har etsat sig fast på kroppen.

Det här blev iaf dagens frukost. Äggröra med en skvätt grädde och ett helt paket bacon. Jag har knappt ätit nå bacon de här tre veckorna. Få se om det hjälper till lite.






Karl-Erik Söderberg

Hej

Ett tips kan vara att du tar ett par proteindagar , då går du ner i vikt

Jag har fått flera kommentarer på min blogg Från LCHF: are, som gjort det

Lycka till och kämpa på



PUBLICERAT: 2010-11-20, 19:04:09 | URL: http://proteindieten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }