2009-09-19
 10:41:53

Lördag =)

Frukosten idag bestod av 2 stekta ägg med örtsalt på, stekta burkchampinjoner som jag bara älskar, en klick med keso, två cocktailtomater, 5 skivor soltorkade tomater och 2 skivor cheddarost.

Känner mig så nöjd och belåten efter den här frukosten.




Sitter nu och skriver matlista så jag vet vad jag ska handla..helt hopplöst att åka och handla utan.
Fast å andra sidan så är jag expert på att göra matlista för en vecka och sen inhandlar ingredienserna men efter jobbet när jag kommer hem, ja då är jag inte sugen på nån av maträtterna jag har skrivit ner och då blir det de gamla vanliga rätterna.

Jag skulle vilja ha lite ny inspiration.





Ska snart iväg till skogs oxå..det är så underbart väder idag. Kanke får lite fina höstbilder på naturen. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }