2009-10-01
 22:24:08

Va söt man får vara..

Önskar oxå ibland att jag vore en liten Sotis.. :-)



Idag när jag svängde upp bilen på garageuppfarten så ser jag att Sotis är på väg bort mot grannen, men när han ser min bil då tvärvände han och kom springades i full fart och pratade och pratade :-)
Han vet verkligen när hans mamma kommer hem..då blir det mycket kärlek och gos.


Gunilla

Guuud, vilken mysig kisse! Nästan lika gosig som min Tindra!

Kram


Linda

Ja visst är de mysiga..underbart när de kommer och kryper upp och kurrar så där härligt..man blir aldeles rofylld i hela kroppen =)

Krama Tindra från mig och Sotis ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }