2009-11-16
 16:30:52

Lyxigt mellanmål

Hade lite klent med lunch med mig idag till jobbet, det blev några skivor med solvarboskinka och en skiva ost. Slutade lite tidigare och tänkte att det går inte nån nöd på mig så det blev ett litet mellanmål när jag kom hem.

Blandade turkisk yoghurt med grädde och hade i lite vaniljpulver. En näve med mormors egna valnötter och ringlade lite honung ovanpå.

Tog några skivor gouda-ost och några stora grekiska oliver.



 


Jennie

Hej!

Vilken fin och bra sida du har! Hamnade här på något sätt för några dagar sedan men har inte hunnit kommentera än.



Så god mat du verkar äta - kommer att kopiera en hel del ;-) Tack för tips!



PUBLICERAT: 2009-11-16, 20:08:49 | URL: http://lagohprano.wordpress.com
Linda

Hej =) Tack för kommentaren. och va roligt att du gillar min sida. Maten jag äter numer ger sån oerhörd energi hela dagen..och sen att den är god gör ju inte saken bättre.

Välkommen tillbaka

Kram


Sonia

Hej !



Jag håller med Jennie, jättefin sida...jag är precis i början av min resa och jag undrar lite: Får man verkligen äta honung och sirap?



Dina recept är verkligen jättebra och fina bilder!



:)


Linda

Hej Sonia =) Tack så mycket. Sirap bör du undvika och honung likaså. Jag brukar ta lite honung som extra lyx nån gång ibland men det är väldigt sällan. Det beror på hur kolhydratkänslig din kropp är..men till en början kan det vara bra att undvika allt sött för att inte trigga igång sötsuget.

Stort lycka till!

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }