2009-11-20
 18:45:43

Fredagsplock på tallriken..GOTT!!!

Hade lite svårt att bestämma vad jag skulle äta när jag kom hem lagom till lunchen. Krister har varit lite klen ett par dagar och ville bara ha soppa och eftersom jag inte äter pås-soppa så gjorde jag nåt annat till mig. Va lite trött för att ställa mig och laga mat utan gjorde en plocktallrik istället..och den blev mer än lyckad.
Jag älskar att sitta och plocka bland lite goda ingredienser.
Det ska vara lite av mycket =)) Det där lät ju lite konstigt men ni förstår nog vad jag menar..hihi



Kryddburken

Hej Linda!



Tack för alla fina kommentarer du lämnar på Kryddburken! Ville kika in och önska dig en underbar helg! Må så gott vännen! Kram från Öland...



PUBLICERAT: 2009-11-20, 19:36:12 | URL: http://kryddburken.se
Linda

Tack desamma..jag älskar verkligen din blogg...du ger mig sån inspiration. Just nu håller jag på och brässerar kotletter i buljong enligt ditt recept, få se vad jag hittar på till det =)

Kram Linda


vickan (matplatsen.org)

jag ääälskar plocktallrikar och gör dem gärna till både frukost lunch och middag :) och i LCHF anda..



ha en bra dag!!



PUBLICERAT: 2009-11-21, 10:30:22 | URL: http://matplatsen.org
Linda

Jo jag har sett att du oxå har en stor passion för dem =) Men det är ju så gott..tror det blir räkor nån dag fast min man äter inte skaldjur så det är lite trist att sitta och äta dem själv.

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }