2009-12-08
 13:02:52

Rejäl vitaminkick!!

Som LCHF:are bör man ju inte äta frukt eftersom det är så mycket socker i och jag brukar vanligtvis hålla mig till det men nu är det undatagfall. Är man sjuk så är man och då behöver kroppen extra c-vitamin så jag pressade egen juice. Köpte en råsaftcentrifug för ca 1 år sen och det är bland det bästa jag har köpt.

I den här vitamindrinken pressade jag ner: Äpple, morot, mandarin, röd grape, kiwi, lime och färsk ingefära.
Nästa drink blir utan kiwi eftersom jag allergisk mot det..kände hur gommen svullnade lite..



luna1000/Anna

Råsaftscentrifug? Låter spännande.. Kanske nåt att önska sig i julklapp? :)

Krya på dig! Kram Anna



PUBLICERAT: 2009-12-08, 14:09:38 | URL: http://luna1000.blogg.se/
Lindas viktresa med LCHF

Tack vännen..det ska jag. Tycker absolut det är en kanonjulklapp..du kommer att ha stor nytta av den. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }