2009-12-24
 00:58:27

Myskväll..dan före dan

Ja nu är de sista julklapparna inslagna och det är dags att gå och sova. Imorgon blir en underbar dag hoppas jag..mycket som händer då ;-)







Jenny

Hejsan! God fortsättning på julen. Surfade runt på google efter lchf bloggar och hittade din , och det är jag så glad för. Vilken inspiration du är!!!! Grattis till viktnedgången. Själv har jag hela året egentligen funderat på att börja med lchf men inte vågat ta steget. Har som du testat viktväktarna o pulver utan resultat. Så nu känner jag att 2010 blir förändringens år och jag kommer absolut titta in här för tips och inspiration. Många kramar


Lindas viktresa med LCHF

Hej Jenny

Va kul att du hittade hit! Tack för alla komplimanger =)) 2010 tycker jag låter bra att förända en del av sitt liv..det tänker jag göra.

Stort lycka till!!

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }