2009-12-30
 19:35:17

God falukorvslåda

Hmm vad ska jag vispa ihop idag? Fortfarande segt med maten men man måste ju äta. Tack o lov att jag har Krister anars skulle jag nog gå utan mat en hel dag.

Det blev iaf en falukorvslåda med en sallad till..den ät verkligen enkelt att göra.
Jag skivade korven och la i en ugnsform. Skivade en gul lök och klyftade 1 äpple och blandade ihop och lade över korven.
Sen vispade jag ihop grädde, lite bostongurka, chilisauce, senap och flingsalt och hällde över.

In i ugnen på 200 grader i ca 30 minuter.



Servera med en sallad till








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }