2009-08-09
 13:59:19

Sotis



Sotis apporterar sin lilla rått-boll
Sotis älskar sin mjuka ljusblåa borste..han kan ligga i timmar och bli ompysslad.

Sotis hoppar högt efter en liten boll

Jagar bollen



Trötte lille Sotaren

Sotis finns hos oss även idag tack o lov. Vet inte hur jag skulle klara mig utan honom. Han är mammas lilla gossegris,
Han följer med var vi än går, pratar alltid med oss, är jättekramig och lekfull.
Han har dock ett litet hjärtfel som jag hoppas aldrig blir sämre.
Puss på dig min lilla älskling


Gunilla

Hej Linda!

Hittade din blogg idag och har spenderat några regniga timmar med att läsa den. Fina bilder och inspirerande recept! Härliga kattbilder!!! Har själv 3 underbara kissar. (Lilla Bella är jättelik din Rasmus). Har haft katt i många år och vet hur jobbigt det är när de måste gå till katthimlen. Men de ger ju sån glädje varje dag så...


Linda

Hej Gunilla. Va roligt att höra att du tycker om min blogg =) Jo visst är de underbara missarna och jag är rädd att mitt hjärta kommer att gå sönder den dagen Sotis inte finns. Saknar Rasmus så mycket. Har du någon blogg med nån bild på dina 3?

Trevlig helg

Kram Linda


Gunilla

Nej, jag har ingen blogg. I alla fall inte än, men jag blir lite sugen på att starta en... jag älskar mina katter, min trädgård och god mat (numera LCHF) så det kanske skulle kunna intressera någon därute i cyberspace:). Vi får se.

Trevlig helg du också!

Kram Gunilla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }