2009-08-27
 15:25:22

Mysdag i dag

Idag har jag  varit hemma från jobbet. Tog ut en ledig dag för att bara vila och ta det lite lungt. Har lite småont i magen så det passade bra att jag tog ut två "soffdagar"
Läser matbloggar, skiver på min egen blogg och kollar på Top Chef mellanåt.
Lilla mysmissen Sotis ville oxå vara med och mysa med mamma i soffan. Telefonen i närheten, en kopp varm te och flisfilten. Med andra ord behöver jag inte flytta mig särskligt långt idag och insidan av ögonlocken lockar =)



När Sotis hade bestämt sig för att lämna den varma platsen i mitt knä så lockade godisasken. Han älskar whiskas temptations men jag kallar de för kitbits då vet han vad det är.

Varsegod min hårige lille vän

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }