2009-08-15
 11:05:22

Före & efter bilder

Det här kortet togs i 26 december 2008 och jag kommer ihåg hur jag vantrivdes med min vikt ordentligt då.

Usch fy..hemska bild!! 


Det här kortet är taget 13 augusti 2009 efter att ha gått på LCHF kost i 12 veckor
Trivs betydligt bättre med mig själv nu..och fler centimeter ska bort.

Efter 12 veckor med LCHF kosten 

Kläderna sitter inte lika tajt över magen nu =)


Fläskdansen

Grattis! Visst är det kul att det FUNKAR???



Jag hade gett upp när jag började med LCHF. För inget hade ju haft effekt på mig tidigare, så varför skulle något fungera nu?



Men det gjorde det!!! :-)



(PS Det är jag som är Ann-Katrin med skolmatsbloggen.)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 08:28:19 | URL: http://flaeskdansen.wordpress.com
soph

Grattis!!

Har en vän som följer ditt exempel och hon mår superbra och ser alldeles strålande ut. Äntligen ett hälsosamt och sunt sätt att må bra på och samtidigt bli av med tunga och jobbiga kilon. Du är en härlig förebild! All respekt och beundran, lycka till i framtiden!


Lindas viktresa med LCHF

Åh tack så mycket för den fina komplimangen..den värmde =)

Även om kilona står stilla mellanåt så mår jag toppen..idag stod vågen på -0,5kg till..underbart!!

Kram



PUBLICERAT: 2009-12-04, 12:28:22 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
therese

Gud vilken skillnad!! Sööt!



PUBLICERAT: 2009-12-08, 20:41:14 | URL: http://slutavarafet.blogg.se/
jeanette

Hej på dig!Kul o läsa om din vikt nedgång.Håller själv på med lchf sedan aug -09 o det har blivit -18 k .

Bor även jag i vika!! kommer att kolla din blogg hädan efter. Lycka till . kramiz från jeanette


Lindas viktresa med LCHF

Hej Jeanette

Va duktig du är som har gått ner så mycket på så kort tid..önskar min vikt vill röra lite på sig men nu står det stilla..igen.

Kul att även du bor i Vika =))

Stort Lycka till i fortsättingen!!

Kram Linda


Helena

Hittade din blogg av en slump och jag älskar den! Jag kör själv Lchf men har svårt att hålla mig från godis så jag gör inga jätteresultat. Men jag ska hålla mig flytande fram till årsskiftet så blir det hårda tag sen. Jättefina bilder på dig! Det går ju jättebra! Kram



PUBLICERAT: 2010-12-02, 14:29:40 | URL: http://helenapower.blogg.se/
Anonym

Måste berömma dig, så duktig så. Surfar runt lite för att hitta mer motivation till min egen viktnedgång.

Lycka till



PUBLICERAT: 2011-01-10, 18:39:47 | URL: http://emmasviktresa.blogg.se/
Skönhet By Emma Fenty

Måste bara få skriva hur otroligt vacker du är! Hoppas att det går vägen med LCHF metoden, vi kör själv med den här hemma! :)



Kramar

Emma Fenty



PUBLICERAT: 2011-05-10, 12:48:25 | URL: http://www.emmafenty.spotlife.se
Anna Ehrnberg

Hej! Vad duktig du är! Jätteroligt att läsa din blogg och inspireras av dina recept :-) När jag ser dina före- och efterbilder blir jag nyfiken på hur du ser ut idag!

Det är verkligen härligt att du är så ärlig med hur kolhydrater påverkar dig. Tror att många känner igen sig.

Keep up the good work, girl ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }