2011-05-26
 22:21:00

Louise & Klara på besök


Idag har vi haft Louise och Klara här på besök. Klara är den som är yngst av alla bebisar i föräldragruppen..hon är 5 månader och Ronja snart 9 månader så det skiljer lite. Och man ser verkligen hur stor Ronja har blivit när de är bredvid varandra. Var har min lilla bebis tagit vägen?? Hihihi..vad det går undan.
Klara fick leka med en av Ronjas gamla leksaker men så fort Ronja fick syn på den, ja då rulllade hon fram till Klara ocj ryckte den ur handen på henne..inte så snällt. Så jag gav tillbaka leksaken till Klara, men det blev samma visa igen. Tror att Ronja kanske vet vad som är MITT MITT MITT, inte dela!!!





Krister passade på att hålla Klara en liten stund, men då kom Ronja fram och oxå ville vara i pappas knä..hahaha lilla sötisen är nog lite svartsjuk tror jag. Undrar hur det skulle gå om man hade en liten en oxå..hur skulle det gå?? Det är ju inte utan att man får lite dåligt samvete när Ronja kommer och drar i byxorna på oss när vi håller i en annan bebis..hon är ju våran lilla plutt ♥


Söta lilla Klara och fina Louise =))



Tack för en trevlig dag, vi hade jättekul!! =))



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }