2013-06-11
 23:05:00

En mamma/dotter dag idag =)

Idag va dagis stängt då de hade en personaldag för att planera inför hösten.
Så idag har vi haft en mamma dotter dag =)
 
 
Sötaste lilla ♥
 
 
 
Först åkte vi ner till biblioteket nere på stan och hade en mysig timme, Vi va helt ensamma så vi passade på att sitta och läsa bok i lugn och ro, lekte uppe i tornet och lånade böcker.
 
Sen åkte  vi upp till mitt jobb och hälsade på. Ronja har ju alltid velat se var mamma jobbar så vi tog en tur upp.
Eftersom det va dags för lunch så tog  vi en banan på jobbet för att stilla hungern. Vi skulle ju ner till mormor och äta idag tänkte vi.
Haha, tyckte den här minen va så underbar =)
 
 
Sen va det dags att gå ut och titta på banan..Ronja hade ju redan upptäckt alla sprinklers därute när hon va inne på mitt rum.
 
 
Tyvärr va det inga bilar där och åkte nu, och jag orkade inte vänta på att nästa grupp skulle komma. Vi hade ju lite tid att passa i och med hungriga magar.
Men vi passade på att plocka lite lupiner till mormor.
 
 
Sen fick faktiskt Ronja gå ner till alla sprinklers nere på banan, det va ju ändå inga bilar där =)
 
 
Och jag fick faktiskt Ronja att sitta still på både det ena och andra stället för att knäppa några kort.
Som ni har förstått så är det här ett riktigt intresse som jag har tagit upp och håller på att utveckla vidare =)
 

Sen åkte vi ner till mormor och köpte en sallad innan det va dags att åka hem och ta det lite lugnt.
 
 
 
 
 
 
 


mammaTea

Så stor hon blivit! Ett barn och ingen bebis. Och så söt hon är.

Kul att få lite uppdatering här!



PUBLICERAT: 2013-06-13, 12:19:01 | URL: http://mammatea.se/
Monica

Kul att du kommit igång med bloggandet! Så stor hon har blivit nu! / Monica


Frida

Hejsan,
Jag följde din blogg förut och råkade av en slump hitta tillbax hit idag! Ville bara säga att hon är otroligt söt din tjej, och så stor hon blivit! Jag har äntligen fått min IVF-tjej också efter fyra års kämpande, hon fyller 1 år om en månad nu :) Hoppas du fortsätter att uppdatera, du har så fina bilder! :)

Svar: Hej Frida, tack så mycket. Det är så svårt att fatta att man kan älska nån så mycket som den lilla människa men har idag. Stort grattis till er lilla tjej, underbart att höra =)) Det är väl värt allt kämpande år efter år, det är snart dags för oss att kasta oss in i ivf djungeln igen och hoppas att vi kan ge Ronja ett syskon. Hon har redan lagt en beställning..hahaha! Hon la sig vid min mage och viskade att hon önskade sig två lillasystrar..det är då man smälter och fäller en tår och hoppas att man kan ge henne åtminståne ett syskon ♥ Jag ska försöka uppdatera lite mer..jobbar lite som bebis/barnfotograf och det tar mycket av min fritid på kvällarna att redigera bilder, men jag ska bli lite bättre =)
Linda Biresev Eriksson


Frida

Åh vad härligt med en liten beställning från henne! :P Hur var det, hade ni frysta ägg kvar? Vi har några kvar som jag hoppas att vi kan använda, men nu handlar det ju om att betala för det oxå och det är ju inte gratis direkt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }