2011-08-06
 15:06:00

Ronja Up & Go!!


Klara, färdiga..UPP & GÅÅÅÅÅ!!!! =)



Hon börjar bli snabb nu. Här satte jag mig i gräset i godan ro för att fota lite..och så vips så är hon redan borta vid körsbären.. Mamma upp & Spring!!! =)



Passade på att fota Ronja ute i gräset med tiger. Fick lite bättre bilder idag tycker jag. Men det är verkligen svårt att få henne dit jag vill. Men det är ju en 11 månaders vi pratar om..fullt med spring i benen. Hon vill ju inte stanna bara för att jag ska fota.





Ooops!!



Yeeeahhhh!!! Jag segrade över tiger!!!



Här berättar Ronja hur hon smög sig på tigern eller är det kanske segerdansen..!!! =))



Jag älskar det här kortet..har blivit en klar favorit ♥



pappa försöker ta med Ronja från körsbärsträdet innan hon äter upp allihop.





En glad liten fis på gräsmattan.



Svårt att hålla balansen i det mjuka gräset.









Tea

Härliga bilder!



PUBLICERAT: 2011-08-15, 04:20:51 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Louise

Sötnosen! Gillar segerdansen! =)


Linda

Tea: Ja jag gillar oxå de här bilderna..funderar på ett fotocollage.

Louise: Guud va jag skrattade när jag såg bilden på Ronja med segerdansen..hihihi!!



PUBLICERAT: 2011-08-15, 22:30:16 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }