2010-11-09
 10:02:16

Ronja är så lik morfar

Det va det första mamma och mina systrar sa när de såg henne. Ååhh va hon är lik pappa (morfar) :-)
Min pappa gick bort år 2000 i en plötslig hjärnblödning. Tycker det är så tråkigt att han aldrig har fått träffa lilla trollungen. Han skulle ha älskat att busa runt med henne.

Det som fick mig att gråta floder va när llilasyster kom hem till oss första gången efter att vi kom hem frånn BB med den här nallen. (å där kom tårarna igen)



Den här nallen och en till hade min pappa köpt till sina kommande barnbarn. På nåt sätt så visste han att han va sjuk, men hjärnblödningen va bara pricken över i:et.
Han hade alltså gått och köpt en Nalle till Ronja ca 10 år innan hon föddes..ååhh älskade pappa vad jag saknar dig!!

När jag va hem till syrran så plockade hon fram kort på pappa när han va bebis och herreguuud va jag tycker att Ronja är lik honom på många sätt.





Här är pappa och min farfar



 


Denise

Vad fint av din far att tänka så långt fram, vilken ovärderlig present Ronja fick, mina ögon blev tårfyllda då jag läste inlägget. Men den första bilden på din pappa där han är liten bebis tycker jag oxå att Ronja är lik sin morfar, de finns många bilder på bloggen som för mig talar för likheterna. Vad roligt att hans drag får leva vidare i din dotter <3



Vill åter igen säga DU skriver så bra & jag tittar in till dig titt som tätt för att få följa er vardag & lilla Ronjas utveckling!



Min mans bror fick en liten son förra veckan, så nu ska jag äntligen få göra diapercacen som du gjort till ronja, fast lite mer pojkig!

Älskar din groda den är så underbar, hoppas jag lyckas nu & att den blir bra! tack för tios & bra beskrivning!



sköt om er!

Kram Denise

Kramar Denise



PUBLICERAT: 2010-11-09, 21:39:28 | URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }