2010-01-30
 21:33:30

Spänd mage och kräkningar 11+2

Idag har jag haft väldiga spänningar i bebismagen. Till och från så krampar det på höger sida när jag rör på mig eller vänder mig i soffan/sängen.

Nu på kvällen så satte det igång igen - kräkningarna. Jag har kvällsillamående istället för på morgonen. Ganska skönt ändå med tanke på att då är man alltid hemma iaf. Ingenting verkar hjälpa heller, för mycket magsyra. Älsklingen är så snäll som hjälper till och att han inte tycker det är äckligt. Han står bredvid och flinar lite sött för han tycker bara det är positivt med alla symptom.
Även om jag känner mig klen som en råtta just nu. Har precis fått i mig lite rostat bröd och lite fil med ingefära - få se om det stannar kvar i magen. Gurka tycker jag är gott oxå och iskallt vatten!


Fru barnlös

Låter inte kul med kräkningar men du får tänka på vad du kommer få i slutändan.



PUBLICERAT: 2010-01-31, 09:13:01 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }