2010-01-29
 20:06:07

Övning ger färdighet

Jag tänkte att jag skulle överraska Krister med att våga ta min fragminspruta själv. Han åker ju på konferens och det betyder att jag själv måste ta den hemska sprutan själv i 2 dagar. Så i måndags så satt han låst på kontoret i 2 timmar i ett telefonmöte så då passade jag på..men det va inte så enkelt som jag trodde. Jag försökte och försökte och lillasyster satt bredvid och peppade. Gör det gör det för bebisens skull!! Hahaha..va tyst nu, jag blir ju bara stressad.
Till slut gick jag och hämtade en apelsin och en till spruta och så låtsades jag att det va min mage..men där va det ju inga problem att sticka..det gör ju inte ont på mig =)



Efter en halvtimme lyckades jag i alla fall picka in nålen i magen men sen när jag skulle spruta in vätska..ja då låser sig tummen. Så där satt jag me nålen i magen och kunde inte göra något..frustrerande!
Till slut sprutade jag in vätskan och äntligen klar. Jag rusade in till älsklingen med sprutan i högsta hugg och viskade lite högt: JAG KLARADE DET!!! Han blev jätteglad =)

På kvällen såg jag att jag va helt rödprickig av alla nålstick som jag hade studsat in i huden flertalet gånger..oops!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }