2010-12-14
 20:15:21

Plus på stickan!!!




Nejdå jag är inte gravid...hihi! Men däremot idag den 14:e dec för precis 1 år sen så va jag det..eller det va då vi fick vårat älskade plus på stickan!!

Jag kommer ihåg det som om det vore igår. Jag kunde inte sova och mitt i natten sa jag till älsklingen: Att nu är det faktiskt den 14:e så nu får jag testa!!! Upp på toaletten och preparerade med två olika tester och väntade spännande på resultatet..poff..strecket blev tokstarkt på en gång =)

Det lilla fina strecket som resulterade i våran älskade lilla Ronja..helt fantastiskt!!

Tänk att det här strecket blev en sån söt liten bebis. Puss på mammas älskling!!!




Vi firade med att åka och hälsa på IVF Kliniken i Falun idag. Vi köpte med oss en tårta och en bild på Ronja som de kan sätta upp så de kommer ihåg oss. Vi mötte Staffan i dörren och han blev så glad att se oss. Jag gav honom en stor bamsekram och hörde hur han lite generat sa ..ååh tack. Nää det är vi som ska tacka sa jag..hihi!!
Vi hann träffa alla de som har hjälpt oss att få lillskruttan..underbart att få visa upp henne och de tyckte hon va så söt. :-)

Vi nämnde att vi kommer tillbaka när det är dags igen, men det får vänta ett tag. Nu vill vi ta hand om våran lilla Ronja. Eftersom vi inte har några ägg i frysen så måste vi göra ett nytt färskförsök och det är både jobbigare och dyrare.
Vi tar en sak i taget..hehe.


Jossan

Hej, ramlade in på din blogg och undrar vilket program du gör dina superproffsiga collage med bilderna på utsöta Ronja? Så fina ramar etc.

MVH

jossan


Bebislängtan Linda

Hej Jossan =) Va trevligt att du ramlade in här. Jag redigerar mina bilder i ett program som heter picnik. Det är gratis och finns på nätet. Har dock även betalat en summa för att få tillgång till flera redigeringsmöjligheter men man kommer långt på gratisfunktionerna. Lycka till!!

Kram Linda



PUBLICERAT: 2010-12-20, 22:22:17 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }