2009-09-06
 22:52:57

Jag är ruvare!!

JIPPIE!!!  Nu va jag ruvare..äntligen!! 
Två av våra 4 ägg föll bort i långtidsodlingen, men det gjorde inget.
Vi fick ett jättefint ägg tillbaka som låg varmt inbäddat i magen, och ett ligger i frysen, men det ska inte användas förrän vi vill ha syskon till den lille.
Hoppades såå mycket på det här lilla ägget, vi fick höra av doktorn att ägget hade fått absolut högsta poäng i kvalité. =)
Det lät lite roligt måste jag säga..har de poängsättning..haha

Efteråt så hade jag stickningar i livmodern mellan varven..det jobbades på ordentligt därinne. =)

Nägra dagar efteråt mådde jag bättre men hade fortfarande som mensvärk till och från. Kände av stickningar i livmodern vid ett par tillfällen..även om det kändes lite obehagligt så va det ändå mysigt..en liten bråkstake kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }