2009-09-29
 21:22:50

Cykeldag 27 och 28

Just nu så händer det inte så mycket med monitorn. Den står och blinkar med sitt lilla m och varnar för att mens är på g..vilket jag inte hoppas :-)
Jag kommer i och för sig bli glad vilket fall..glad över att jag har en regelbunden cykel och troligtvis oxå en regelbunden ÄL. Nästa cykel kommer jag att börja äta Apiforce. Jag har för några dagar sen börjat äta Efamol (nattljusolja).

Igår kände jag vid flertal tillfällen att jag hade som syrebrist i hjärnan och lite lätta svimningskänslor och yrsel. Och det kände jag direkt efter lunchen. Kände samma symptom idag direkt efter lunchen..konstigt.
En kvinnlig kollega nämnde att jag kanske hade järnbrist så här innan mensen. Ska ta några redan ikväll om jag hittar några som ligger och skräpar.
Maken är blodgivare så vi borde ha nån tablett 

Igår kväll va jag extremt trött och hade ett enormt blodsockerfall. Försökte äta lite i omgångar men en kvart efter att jag slutat så va jag illamående igen..

Idag har jag haft nypningar i livmodern nästan hela dagen och hela kvällen.


sandy

hej på dej... har du slutat blogga? kram


Bebislängtan

Hej sandy

Det va ett tag sen jag bloggade om fertilitetsmonitorn eftersom vi började med ett nytt ivf försök och plussade i dec 2009.

Kika på bloggen från startsidan..jag bloggar nästan varje dag

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }