2009-12-31
 10:01:20

Nytt test..taget den 26/12 6+2

Det här testet tog jag den 26/2 men ser att jag har glömt att lägga upp den..det här testet är ju den som jag är mest glad över.

Graviditetsstrecket (till vänster) är tom starkare än kontrollstrecket!! (till höger)



Det här håller mig lugn att få ta ett test..jag vet ju redan att det visar plus men nu ser jag ju även att hormonerna har ökat eftersom testerna blir starkare och starkare..då vet jag att den lille inte har fallit bort. Det är min teori iaf som jag för tillfället väljer att tro på =))
Det är ju  så långt till den 12:e januari. (VUL)



Anonym

Härligt! Så glad för eran skull. Gott nytt år! KRAM! Monica


Karin O

Lycka till!!! Jag vet hur det känns att längta efter barn, men för min del var problemet att jag inte hade någon att få dem med. Nu har jag två ljuvliga ungar och önskar er all lycka!



Läs gärna om graviditeten i min seriebok eller på min serieblogg:

gravidserier.blogg.se



Jag gjorde en ruta med IVF, men jag tror inte att jag lade upp den på bloggen. Den finns i boken i alla fall!

Gott nytt år!



PUBLICERAT: 2009-12-31, 18:15:01 | URL: http://gravidserier.blogg.se/
Niklas, Babytime.se

Grattis!

Vi på Babytime önskar dig lyckatil och hoppas att besöket imorgon går bra.



// Niklas, Babytime.se



PUBLICERAT: 2010-01-11, 20:53:27 | URL: http://www.babytime.se
maria

Heej!



Jag gör mitt tredje försök med ivf nu och testade med hcg sticka i förra veckan dag 4 efter återföring och det visade positivt tror du det kan stämma?

Kolla gärna in min ivf blogg www.prackan.blogspot.com



PUBLICERAT: 2010-09-20, 13:22:20 | URL: http://www.prackan.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }