2011-02-08
 20:17:01

Blev så glad av en kommentar idag =))


Idag när jag kikade in på min blogg så ser jag att jag har fått den underbaraste kommentaren från en tjej.
Så här stod det:

Hej!

Hittade din blogg och måste bara stanna till och berömma lite.
Du har nog i särklass den bästa recept bloggen ever!
Älskar precis allt du gjort.





Blev så himla glad och det är sånt här som sporrar att forsätta med det man gör. Jag började med att blogga för min egen skull och för att samla mina recept på ett ställe men nu när LCHF har blivit mer och mer populärt så märker jag att det ramlar in fler och fler här..jättekul!!! Varje dag ökar antal prenumeranter via bloglovin =)

Alla kommentarer jag har fått de senaste tiden har gjort mig sååå glad..tack att ni finns =)
Jag är ju inte i närheten av toppbloggarna inom mat men jag har min egen lilla kokvrå härinne..hihihi!!





jennie

Måste också passa på att berömma din blogg nu när jag läste ditt inlägg. Hittade din blogg förra veckan och jag verkligen ÄLSKAR den. Alla recept är toppenbra och de har verkligen hjälpt mig att komma tillbaka från min två-veckors paus med kolisar. Måste verkligen skit och en dag åt jag 27 fiskpinnar och mängder med pulvermos bara för att jag aldrig blev mätt! Helt galet när man tänker efter. Därför är din blogg en stor inspirationskälla, jag vill bli lika stark som du!



PUBLICERAT: 2011-02-08, 22:04:20 | URL: http://heymammajaglever.blogg.sese
Lena

Kan bara hålla med,är dålig på att skriva kommentarer men tittar in varje dag via Bloglovin och du har en jättefin och inspirerande blogg! Keep it up!=))



PUBLICERAT: 2011-02-09, 08:10:18 | URL: http://ellisol.blogspot.com/
Lindas viktresa med LCHF

Lena och jenny: Tack så mycket va kul att ni gillar bloggen =)) Måste ju bara skärpa till mig och lägga in nya inlägg varje dag, men tiden springer iväg ibland till min lilla 5 månaders dotter =)



PUBLICERAT: 2011-02-09, 10:13:42 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Hanna U

Hej igen!



Vad glad jag blev över detta inlägg.

Roligt att kommentaren var till glädje och precis som du skriver så är det ju trevliga sådana som får en att vilja blogga mer.

Det sporrar.



Du inspirerar.

//Hanna



PUBLICERAT: 2011-02-09, 11:13:17 | URL: http://hannauutelasvitahem.blogspot.com/
Karin

Vill också berömma din blogg; jättefin :)



PUBLICERAT: 2011-02-09, 12:01:05 | URL: http://karinmelchersson.blogspot.com
Mona Stone

Jag vill också berömma din blogg. Hittade den av en slump, men måste säga att den är väldigt inspirerande.

Jag undrar bara vad "Cocosa" är som du skriver om?

Jag har ätit enligt LCHF tidigare, men har fallit för kollis fällan. Men nu när jag har hittat din blogg ska jag försöka ta mig tillbaka till LCHF, vet ju att jag mår bättre av den kosten.

Tack igen för en toppen bra blogg.

// Mona


Trafikskole Anki

Bloggen är toppen :) Du är så himla duktig!!!

Bra recept och UNDERBARA bilder!!

Såååå proffsigt!!



Kramis till dig!!



Anki


Lindas viktresa med LCHF

Jennie: Va kul att jag kan vara en inspirationskälla =)) Hoppas att du mår bättre nu när jag börjar komma tillbaka..27 fiskpinnar..ojj men det va säkert lite gott oxå ;-)

Det är ok om man faller nångång bara man hittar till vägen som gör att man mår bra igen och inte faller längre och längre bort.



PUBLICERAT: 2011-02-13, 22:17:29 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Lindas viktresa med LCHF

Tack för alla fina kommentarer, det är ju tack vare er som jag håller lågan uppe..törs ju inte smita iväg tillbaka till sockerland och vill ju inte dit heller. Nä nu ska kilorna bort bort bort...!!!



PUBLICERAT: 2011-02-13, 22:19:04 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Lindas viktresa med LCHF

Hanna: Jag hoppas att det inte gjorde nåt att jag "lämnade ut" din kommentar..jag tyckte den va så upplyftande =))



PUBLICERAT: 2011-02-13, 22:20:33 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Jojo

Ja måste säga detsamma... hittade hit när jag sökte recept o blev kvar .:) jättefin o bra blogg o gooooooda maträtter...



har hållt på med lchf sen januari men inte gått ner mer än 2 kg... :( men jag fortsätter... helst nu nöär man ser dina recept!


Anonym

Ja måste säga detsamma... hittade hit när jag sökte recept o blev kvar .:) jättefin o bra blogg o gooooooda maträtter...



har hållt på med lchf sen januari men inte gått ner mer än 2 kg... :( men jag fortsätter... helst nu när man ser dina recept!


emelie

kan bara hålla med, kom in på din blogg idag när jag googlade efterrätter tills ikväll och wow! har käkat lchf i ett år och du måste vara en av dom bästa bloggare jag hittat. åkte till favoriter direkt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }