2009-11-22
 11:05:55

Kära läsare

Hej på er som tittar in på min blogg då och då. Besöken på min blogg har stigit mer och mer de senaste veckorna och det är jättekul!! =))
Om det är nånting som ni saknar på bloggen så får ni mer än gärna säga till..om det är nåt som ska ändras osv.

(Tänk på att det bara är lägga till potatis, pasta eller ris om du inte äter enligt LCHF sen har du en vanlig baskost gjord på naturliga råvaror utan en massa konstigheter. ;-)

Hoppas att ni har en underbar helg!


Birgitta Höglund's Mat

Hej Linda. Tycker du har en jättefin blogg, det är så milda fina färger, så man blir lugn och harmonisk :)

Bra att du skriver om att det bara är att lägga till potatis och annat, för att få en bra kost. Det brukar jag också säga till folk som är tveksamma till att äta strikt LCHF.

Det är synd om folk skulle gå miste om goda naturliga recept på bra mat, bara för att de är rädda för att det är en diet.

Har funderat på att ta bort LCHF och GI i min presentation av min blogg.

Tror nog att de som äter lågkolhydrat förstår att det är såna recept ändå.

Vad tror du om den tanken ?

Ha en skön söndagkväll. Birgitta



PUBLICERAT: 2009-11-22, 18:18:30 | URL: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com
Linda

Hej Birgitta.

Tack så mycket..jag var lite fundersam i början om bloggen kändes blek men bättre det än skrikig i färgerna.

Jag vill ju heller inte att bloggen ska skrämma iväg läsare för att den heter viktresa, samtidigt vill jag att mina trogna läsare ska hitta tillbaka till mig..hmmm svårt det här. kliar mig i huvudet


Birgitta Höglund's Mat

Hej Linda. i ditt fall så tror jag att det är bra med LCHf i rubriken, det är väldigt bra för många att få följa med på en viktresa. För mig har det blivit en hälsoresa, men jag vill att fler och fler får upp ögonen för att äta hälsosam mat, inte bara de som äter enligt LCHF. Eftersom jag jobbat som kock i många år, känner jag att jag kan hjälpa många att lära sig laga mat, på det här sättet. För tyvärr är det många därute som lever uteslutande på snabbmat..

Ha det bra./ Birgitta



PUBLICERAT: 2009-11-23, 18:06:07 | URL: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }