2012-09-23
 11:35:00

Minisession bland guldkuddarna..

 
 
 
 
 
 
 
 


Mimmi

Tusen tack för den bästa beskrivningen på babynest, jag är så glad att jag hittade din beskrivning, och att jag klarade att sy en sådan. Tack vare dig och din beskrivmimg. Jag bloggar om den och länkar. Tack så mycket. Kram Mimmi

Svar: Hej Mimmi. jag är så glad att jag kann vara till hjälp, vet själv hur mycket jag letade och hittade några men fattade aldrig riktigt beskrivningarna. Trist bara att min lilla tjej aldrig ville ligga i den, men min älskade misse tyckte jättemycket om den iaf..så den kom till nytta ändå =))Hoppas du får användning av den och stort lycka till om det är du som väntar smått =) Kram Linda
Linda Biresev Eriksson



PUBLICERAT: 2012-11-15, 12:40:49 | URL: http://hemmetarminvra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }