2012-03-31
 18:00:00

Ronja i sin nya fina onepiece

Har länge tittat på den här onepiecen och nu äntligen har jag fått tag i den..det va den sista de hade på Kupolen i Borlänge så jag är överlycklig att Ronja har fått den. Hon har ju vuxit ur sin  röda och blåa med stjärnor på som va så fin. Den här älskar jag oxå..de är ju sååå härliga!





Mammas lilla älskling ♥









Majis

Fin dräkt. Tycker verkligen att one pieces passar utmärkt på barn. Minns att jag själv hade en liknande dräkt när jag var mindre. Superbra att dom kommit tillbaks.. minns hur mycket jag älskade min one piece!



PUBLICERAT: 2012-04-19, 20:00:21 | URL: http://www.sparkdrakt.se/barn/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }