2012-06-27
 21:25:00

Arga leken vid matbordet..hihi!

Guuud va jag skrattade gott när vi satt och åt och så började Krister och Ronja göra grimaser åt varandra..tror faktiskt lilla R vann den här gången..hahahaha!!









Monica

Hej! Härligt att se att du bloggar igen. Så fina foton och så inspirerande!

monica


Linda Bebislängtan

Hej Monica =) Jodå jag försöker komma ikapp..har bilder liggandes som bara ska redigeras och läggas upp, men tiden räcker inte till ibland och så har vi sååå seg lina när gubben sitter och spelar så allt blir jättesegt och då tröttnar jag på att lägga upp bilder. Sen har jag mitt stora fotointresse och det har blivit några fotograferingar vid sidan av då de har tagit upp mycket av min tid.

Här kan du kika in på min fotoblogg om du vill =))

www.biresevphoto.blogg.se



Hoppas du har det bra i semestertider, här hoppas vi på lite sommarvärme snart =))

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }