2012-01-29
 20:53:00

Härligt i snön!!

Vi pälsade på oss en sväng idag oxå och traskade ut med Ronja. Hon måste ju få leka av sig =) Och idag hade vi med oss moster Emma oxå..hon fick stå för fotandet =) Blir så arg på min nackskada för jag vill oxå vara med och åka rutschkana med Ronja och åka i backen..men men jag får ta det lungt och stå nedanför och hurra och klappa händerna. =))

Gungaaaa!!!!





Nej men Ronja, dagis är stängt på helgerna..du får komma in där på måndag =))



Lillfisen som tycker det är så skoj att vara där =)



Nu ska vi åka i backen!!!



Vad glad hon är..det är ju roligt det här =)))





Titta jag kan åka själv =))








En gång till. Jag kan gå upp själv =))



Oj, jag ramla visst..hjälp mamma!!!!





Pappa och Ronja åker på ett liggunderlag som fanns där..då gick det undan.





Sen fick pappa åka bildäck, men den här gången utan Ronja.





Det va visst lite halt här..kommer INTE upp själv!!!



Nu åker vi lite till..åh hej!!





Jag kan prova gå upp själv..häpp..gick visst inte så bra det här!



Nu går vi hem och tar lite mellis =)










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }