2012-01-29
 13:54:00

Pojkflicka eller bara ett vanligt barn =)

Ja det är väl härligt när man kan klä sitt barn i vilka kläder som helst. Här hemma blir det visserligen mycket rosa och lila för att vi tycker om de färgerna, men jag älskar även att klä Ronja i jeans och nån lite pojkigare stil på tröja, jacka eller vad det nu än är. Den här jackan hade jag när jag va liten och de fina jeansen och tröjan kommer från kusinerna. Älskar den här tröjan från Dunnis =)







Tycker det är så gulligt oxå när man ser pojkar komma i rosa kläder..finns en liten pojke på Ronjas dagis som har hello kitty tröjor, rosa mockasiner och vantar..sååå sött =)) Rosa är ju bara en färg..fram med alla färger till alla barn!!!
Sen kan jag tycka att det är jätteskoj att inreda i lite prinsesstil i hennes rum..jaja jag är väl kluven får ni tycka..jag gillar ändå det mesta =))




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }