2012-01-19
 20:57:00

Inskolning på dagis..dag 7

Idag har Ronja fått prova att äta frukost på dagis..så jag lämnade henne kl 8 och vinkade hej då. Hon är så söt, för så fort vi kommer dit och jag släpper ner henne på golvet så vänder hon sig om och vinkar och ropar Häääädåååååå!!!! Det är så man smälter ♥
Hon verkar redan förstå att mamma och pappa lämnar henne så hon får leka med kompisarna och ha roligt, men att vi alltid kommer och hämtar henne efter ett par timmar.

Jag passade på att åka ner på stan idag för att leta reda på ett par galonvantar till Ronja. Det kan tydligen vara riktigt bra att ha när det är regningt och slaskigt ute.
Hittade ett par på Stadium efter ett tags letande. De hade tom en extra hållbar "söm" mellan tummen och pekfingret..perfekt! CHECK!!





Inne på Kappahl hittade jag den här supersöta mössa som jag bara inte kunde låta bli att köpa..älskar ju mössor med små öron på =)))








Idag blev det allstå premiär för att äta frukost, hon åt väl sisådär, men det kommer nog säkert oxå att bli bättre dag för dag. Imorgon blir det samma visa bestämde vi oss för. 8-15 så att jag kan smita iväg på mitt möte kl 13.



mammaTea

Skönt att det gått bra.



PUBLICERAT: 2012-02-01, 22:06:42 | URL: http://mammatea.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }