2012-01-18
 20:50:00

Inskolning på dagis..dag 6

Idag utökade vi dagistiden ytterligare, nu va det dags att prova på att äta mellanmål efter sovstunden oxå, så nu fick hon vara där från kl 9-15 och även idag har allting gått jättebra.
De leker för fullt och hon både äter och sover. Jätteskoj att hon får vara ute och leka oxå (när detär för kallt så stannar de inne) Vi har ju tyvärr inte varit ute så mycket och lekt när hon har varit hemma med mig.

På fredag ska jag iväg på ett möte kl 13 så jag funderar på hur vi ska lösa det då..om det kanske är bättre att jag lämnar henne efter lunch och sovstund, men men jag får prata med personalen vad de tycker är bäst för henne.

Själv har jag varit hemma de här dagarna och städat, sorterat undan papper och lagt tidningar på plats. Vikt in tvätt och strukit fast namnlappar på hennes kläder. ALLT ska märkas!!!
Jag köpte hennes namnlappar på Nordic Print och de verkar sitta riktigt bra, och så är de inte så jättestora heller.

Klicka på bilden för att komma till Nordic Print





När vi kom hem blev det lite bus och tv soffan för Ronja. Hon är helt utschasad och vill inte hellre än att sjunka ner i sin mjuka fotölj med napp och kanin och titta på skrållan, pippi eller baby einstein.
Här plundrar hon mammas kameraväska =)



Senare åkte pappa iväg på konferens så vi blir ensamma hemma i två dagat..tråkigt =(
Men ikväll blev det fiskgrätäng med bladspenat, parmesanost och en massa mos..passar på att äta fisk när Krister inte är hemma eftersom han inte gillar fisk. 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }