2012-02-26
 15:13:00

Uggle servis

Hittade den kanonsöta servisen på City Gross när jag va och handlade idag, finns pipmugg oxå i samma serie och även gaffel, men den rekommenderar jag dock inte då den va hur vass som helst.
Finns även i grönt.
Jag köpte en flat tallrik och en djup som hon kan äta gröt i.









mammaTea

Åh så fin. Gilla!



PUBLICERAT: 2012-03-02, 10:03:59 | URL: http://mammatea.se/
Emma

Hej! Vill bara tacka för en bra blogg. Jag läser normalt inte bloggar, men jag råkade ramla in här när jag googlade på tidiga sammandragningar och eventuellt läckande fostervatten. Jag blev helt fast av er historia och alldeles rörd. Kanske gravidhornoner, vad vet jag, men lipade gjorde jag :) Jag insåg fort att vi fick barn nästan samtidigt. Vår klimp damp ner 24/9 2010.



Vill säga tack, grattis och bra jobbat!


Madde / Mamma och blivande fröken

Åh så söta :). Nu har jag för stort barn för sånna men, kanske får köpa ändå ifall lyckan att få fler barn kommer någon gång i livet.



Hamnade här när jag sökte på bloggmammor i Falun :), så lämnar ett spår.



PUBLICERAT: 2012-03-25, 08:57:53 | URL: http://www.saramadeleine.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }