2012-04-19
 16:46:00

Ronjas egna skötväska


Eftersom Ronja har blivit så pysslig med sin docka och med allt bäddande i docksängen så tyckte jag att det va dags att införskaffa lite fler docksaker och Ronja går ofta och plockar med våran stora skötväska och bär runt på så då tänkte jag att hon kunde få en egen liten skötväska med en massa roliga prylar i.

Den skötväskan hade det mesta..allt från tygblöjor, haklappar, nappflaskor, napp, matset, pumptvål mm 


Klart Ronja skulle få en såndär magisk mjölkflaska oxå..sån lekte jag med när jag va liten och jag va alltid så fascinerad över den.














KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }