2012-04-24
 16:21:00

Har äntligen inhandlat favorittygerna

Som ni vet så brukar jag lite då och då få småryck med att sy. Jag kan ju egentligen inte sy och jag har dålig fantasi, men då och då vaknar intresset till liv då jag har hittat nåt fint tyg eller hittar nån lätt beskrivning som jag förstår mig på.
Sist jag va inne på Rosa huset och handlade det prickiga tyget till Ronjas scarf och långkjol som jag sydde till henne för att vara påskkärring, ja då såg jag de här underbara tygerna.
Min storasyster frågade i höstas ifall hon fick sy en mössa till Ronja (hon skulle sy till hennes pojkar) Självklart!
Så tänkte jag att om hon kan kasta sig i syvärlden så kan jag oxå försöka..kan ju inte bara låta bli att köpa dessa fina tyger =))










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }