2011-09-22
 13:33:34

Pappas dikt till Ronja ♥ Lilla Blå ♥

Satt nyss och tittade igenom dokument som jag har på datorn och hittade ett dokument som är döpt till Lilla Blå..alltså Ronja. Vi kallar henne för Lilla blå för att hon fortfarande har så blåa  ögon trots att jag har bruna och Krister har gröna..hihi!!

Den här d ikten har Krister skrkivit strax efter att Ronja kom till oss ♥ Blir aldeles gråtmid när jag tänker vilken otroligt lång resa vi har gjort för att få ha henne här hos oss..

En glädje i livet, en framtid så ljus
En älskad liten dotter nu här i vårt hus
Med svallande lockar och leendet brett
De vackraste blå som vi någonsin sett
En saknad och längtan i ack många år
Man gömt sig från världen och dolt varje tår
Men nu vi har rest oss och starka vi står
I fjärran vi skådar mot lyckliga år
Välkommen Ronja, vi hyllar nu dig dej
En dotter så älskad, en så underbar tjej



Anki

Meeeen va fint!!!!!

Det var det gulligaste, raraste, finaste en far kunnat skriva!!!

Man blir verkligen rörd!

Nu sitter jag här och snyftar på jobbet!!! :)



Kraaaam Anki


anki

Meeen va fint!!!!!

Det var väl det finaste, raraste och gulligaste en far kunnat skriva!!

Jag blir helt rörd!!

Nu sitter jag här o snyftar på jobbet!! :)

Kraaaaam Anki


Monica

åhh så fin dikt! vilken härligt pappa Ronja har. Jättefin blogg ochg så fina bilder1

Monica


Linda

Anki och Monica: Tack va söta ni är..jag nämnde för Krister vad ni hade skrivit och han blev nog alldeles varm. Världens bästa pappa som älskar lilla Ronja över allt annat ♥


Anonym

Hej! Min dator har fått en knäpp:)

Det var inte meningen att det skulle bli två kommentarer:) :)



Kraaam till hela familjen!!!



Anki



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }