2011-09-04
 18:10:00

Kläder från Polarn & Pyret

Igår på kalaset så fick Ronja jättefina kläder från farbror Jörgen och Kristin..blir helt perfekt nu inför hösten =)




Idag va jag ner på stan för att byta koftan till en större storlek, 80 passar jättebra men jag bytte till 86 så har hon nånting att växa i och förhoppningsvis kan hon ha den hela höstern/vintern och förhoppningsvi även i vår.
Kjolen behåller jag i storlek 80,  hon är så smal om midjan så den lär hon kunna ha bra länge =)

Jag passade även på att inhandla en klänning som jag tyckte va sååå fin..färgglad och så himla mysigt material.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }