2011-09-23
 23:56:00

Cluberbjudande på Lindex =)


Känns som jag har blivit helt galen på att handla kläder, men nu ska jag dra i handbromsen lite. Idag har jag och mormor varit nere på stan och handlat och mormor köpte de här mockasinerna som jag har velat ha ett tag. Hopplöst att ens försöka betala när man har med sig mormor =)



Eftersom jag fick hem ett cluberbjudande på Lindex så tänkte jag passa på att  använda den. 50:- rabatt om man handlade för 150:- eller mer och den här klänningen kostar 179:- så det blev ett bra pris. Varför missa ett sånt fint pris =)
Kolla va söt den är!!!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }