2011-09-24
 21:32:00

Bus och lek med kusinerna

Idag har Sebastian och Eric varit här och lekt med Ronja. Eftersom Krister gräver och sätter häck så har vi plockat upp några buskar som syster ville ha så det passade bra att de kom förbi här.



Söta lilla Ronja, det är sån fart i henne..lite småläskigt bara för jag tror jämt hon ska ramla på näsan.



De är så söta alla tre ♥



Buskusinerna =)



Finns mycket att undersöka i trädgården.



..små röda äpplen som man INTE ska äta..så jag har fullt upp med att knycka alla små röda innan hon stoppar dem i munnen är det finns massor..puh!



Busunge =)))





Sötisen Eric ♥







Kanske ska börja spela badminton =)





Älskar den här bilden med mössan åt alla håll ♥



..vilken skön stil hon har =)



Undrar vad de pratar om egentligen våra småttingar.



Så söta när de leker tillsammans =) Och 9 månader skillnad kommer ju snart inte ens att märkas.





Söta Sebastian hade fullt upp med att spela badminton, han va så duktig ♥



Tänk va länge Ronja kan ligga här och sortera och studera små stenar.



Gott med mammas plastpinnar som jag har för att skilja grönsakerna åt.



Sebastian hade verkligen koll på bollen.







Ronja och Eric busar i bollhavet..så roligt!!



Till fikat gjorde jag svampar till barnen. Såna här fick vi alltid på dagis när jag va liten och det va ju så gott. Sebastian och eric såg lite skeptiska ut men åt upp nästan hela sin svamp.



Efter mat och fika gick vi ut en stund till..det va ju så fint väder.



Moster Emma snurrar runt och leker med Ronja.



Så fin bild Emma tog på Sebastian.





Pappa det är bara att hänga på..herreguuuud va det går undan.





Mina fina älsklingar ♥



Moster Emma men Ronja ♥








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }