2011-11-09
 14:55:00

Superkul med mammas sylåda


Jag får ju visserligen skylla mig själv lite, för när jag tog fram sylådan fösta gången så visade jag Ronja alla fina färger och sen dess är det kört. Nu blir hon jättearg om jag ska sy nåt och om hon inte får leka med alla trådrullar och andra diverse saker. Självklart finns det inget hon kan göra sig illa på..och snörena sitter fast.
Men hon är så söt när hon sitter och sorterar allt..plockar i och ur och möblerar om gång på  gång.

Ronja kommer att bli en riktkig liten pysselfröken..härligt. Ser fram emot att göra små halsband med henne och lägga pärlplattot och julpyssel mm. =)








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }