2011-11-04
 19:51:00

Namnnapparna har kommit!!!

Ååååhhh va glad jag blev när jag såg att Ronjas nappar redan har kommit. Tack snälla Astrid Nielsen på namnnappen för den snabba leveransen!!



Och när jag öppnade paketet så såg jag att hon tom har hunnit att skriva in Ronjas namn på napparna.
Tack snälla du! =)



Titta va fint! ♥



Det finns två sorters nappar..en Classic och en De luxe



Jag klämde och kände lite på båda och tyckte att De Luxe nappen va lite fastare i latexen och så har den en extra "bula", vet inte om barnet känner nån skillnad, men även när jag drog lite i napparna så kändes den robustare.



Och hur gick det sen..?
Ronja hon tittade och klämde på napparna ett par sekunder innan....



..hon slängde de i golvet??

NÄ inte alls utan hon stoppade dem i munnen och gick iväg! Va..är det sant..de ploppar inte ut ur munnen som alla andra nappar vi har provat..nä det ska vara kulnappar (för Ronja) =)







Hon släppte inte ifrån sig napparna på hela kvällen..





Ronja kan ligga och byta nappar och leka hur länge som helst..så sött =)



Efter att Ronja provat napparna ett tag så tittade jag på dem och nappen Classic verkade läcka in lite saliv så det såg ut som glitter på insidan, men det är nog säkert inge konstigt.

Nu kommer det riktiga testet!! Ronja ska få sova med endast de här två napparna inatt..De gamla får ligga på hyllan, få se hur det kommer att gå.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }