2011-05-02
 18:39:00

Nya kläder till Ronja


Har köpt lite nya fina kläder till Ronja. Tyckte att hon behövde lite vårplagg och de här setet älskar jag. Det ska vara mycket färger.

 

Jag kunde inte motså den här söta klänningen och mössan. Hon kommer bli såå fin lilla Ronja.



Det här bamse setet är ju så fint..har varit på jakt efter det länge, men nu så det komplett =))





Evelina - Mamma till Meja Lee

Åh vilka fina kläder med härliga färger! De kommer lilltjejen bli fin i :)



Absolut, du har så rätt! Tack för din kommentar!



PUBLICERAT: 2011-05-12, 20:11:53 | URL: http://loon.blogg.se/
Linnea persson

Hej! jättefina kläder. Var har du köpt dem? Skulle gärna vilja köpa lika till min dotter.


Bebislängtan Linda

Hej Linnea

Jag har köpt samtliga kläder på tradera så jag vet inte var man kan få tag på dem. På etiketterna skvallrar dock om att de första plaggen är från Ullared, den rosa klänningen från ICA Maxi och Bamse är Lindex.

Kolla gärna in tradera efter dem =)


Linnea Persson

Tack! Då får jag väl ge mig ut på jakt:) Ullared har jag inte vägarna förbi och Lindex har andra Bamse kläder nu har jag sett. Ska kika på Tradera :)


Emma

Men jättesöta kläder!!



PUBLICERAT: 2011-05-19, 08:58:09 | URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }