2011-05-29
 20:52:00

Min första mors dag ♥

Imorse vaknade jag av att Ronja hade ställt sig upp i sängen och när jag satte mig upp i min säng och tittade på henne så vinkade hon till mig och sa Mamma! Ååhhh älskade lilla unge, kan man vakna på ett bättre sätt på mors dag? ♥
Krister tog henne och gick iväg och bytte blöja och sa att jag fick sova mer om jag ville..måste ha somnat om samma sekund..för nästa sekund jag öppnade ögonen kom han in med frukost på sängen, Ronja va klädd i en urgullig body och så en hel hög med trisslotter =)))

Titta vilken söt body pappa Krister hade skaffat, dagen till ära ♥





Tittut!! Var tog pappa vägen? Mamma du sitter i vägen..hehehe!



Mamma och Ronja ♥



Vi åkte sen hem till mormor en sväng för att hälsa på. Ville ju gratta min mamma oxå =)
Här är min fina mamma!! ♥



Mamma bjöd på god mat, idag blev det rullader med lite diverse tillbehör..va såå gott!!



Det va meningen att vi skulle stanna och fika, men Ronja va så trött så vi passade att lägga henne i babyskyddet så fick hon sova där ist. Vi skulle ju ändå upp och handla på Maxi.
Titta vilken liten tröttis.



På väg hem från Maxi..lilla stumpan inte smakar väl fossingen så gott heller..hihi!












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }