2011-03-01
 20:58:00

♥ Ronja är 6 månader idag ♥


Herreguuuud va tiden springer iväg. När man tänker tillbaka på förlossningen och allt runtomkring så känns det som igår. Dock kan jag knappt komma ihåg att hon har varit så liten som hon va. Det känns som hon alltid har varit i den här åldern, jollrandes och glad =)

Och idag har det hänt en till sak..en till milstolpe. RONJA SITTER HELT SJÄLV!!! Ja hon är så duktig =)
Det har hållt på ett bra tag nu, hon har svajjat hit och dit och tappat balansen men aldrig riktigt fått till det. Men nu när hon satt och lekte med en av sina leksaker så hade hon den på fötterna och då plötsligt gick det lättare att hålla balansen.


Man tom ser hur hon parerar för att inte falla, men sen svajjar det till och det blir kraftig slagsida och då är hon så söt så hon blundar..ja man undrar ju om det gör mindre ont om man blundar..hahaha!
Vid nåt tillfälle har hon fått ner handen i golvet, tagit emot sig och satt sig upp igen..man blir imponerad av vad de små kan efter så kort tid i livet.

Pappa Krister satt givetvis bakom så att hon inte föll..och det blev många fall för lilla fröken i början.


Idag på posten kom Ronjas nya kläder som jag köpte på tradera..jag kunde inte låta bli dem, de va ju sååå söta.
En klänning med tillhörande mössa med öron från Kalikå.


Sen kom det en till sak på posten, men vad det va avslöjar jag senare..får bli en hemlis än så länge =)

Titta..jag kan sitta själv, men när jag drar mössan över huvudet går det inte sååå bra..hihihi!!









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }