2011-03-31
 21:08:00

Ååhh dessa papperspåsar!!

Jag va och hämtade ut ett paket med kläder idag och givetvis så är ju dessa inpackade i plastpåsar och såntdär tunnt prasselpapper mellan vissa klädplagg. Det är helt hopplöst att försöka få ur kläderna ur påsarna utan att få en rejäl utskällning av Ronja.
Men ändå vill hon själv känna på dem, men här lyckas hon få tag i pappret men sen får hon inte iväg den utan blir lite smårädd och arg..PÅ MIG?!?







Frida

Ville bara säga att ni har en otroligt vacker dotter! Bland det sötaste jag sett helt klart!

Vi håller själva på med IVF och ska på söndag få tillbax vad jag hoppas är ett riktigt guldägg. Andra gången för oss nu..


Bebislängtan Linda

Hej Frida

Ronja hälsar och tackar för den fina komplimangen =) Hon är helt underbar. Guuud va underbart att få tillbaka lilla ägget. Håller tummarna så mycket för er. Vet inte hur mycket du har läst här på min blogg om våra försök, men jag rekommenderar starkt att du börjar äta E-vitamin. Avokado, vetekli på filen och e-vitaminkapslar. Det sägs ha en bra effekt på att få lilla ägget att fastna eftersom slemhinnan blir tjockare av e-vitamin.

Har du nån blogg man kan följa eller famljeliv kanske?

Får man fråga var ni gör ivf nånstans?

Stort lycka till nu!!!!

Kram Linda


Frida

Hej!

Jag har idag inhandlat e-vitamin efter att ha läst din blogg faktiskt! :) Tur att man kan få mycket tips genom internet, inte alltid så lätt att få det av läkarna..

Har tyvärr ingen blogg, men jag är med på familjeliv (fast inte så aktiv..) Heter nunu där!

Vi gör ivf i Falun, har gjort ett IVF ocg ett avbrutet FET så det blir andra IVF nu. Nervöööst!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }