2011-07-26
 21:53:00

På väg ut i svampskogen


Ja nu är det ju kantarelltider och jag älskar ju att vara ute och gå. Vet ju visserligen att nacken inte orkar med det, men jag är så himla envis. Jag vill oxå leva..plocka svamp, knata i skogen, plocka bär, ja sånna där saker som normala människor kan göra.
Den ena skuldran låste sig härom dagen men det har blivit något bättre så jag gjorde ett försök iaf.

Pappa och Ronja får sällskapa i skogen då jag inte orkar bära henne. Jag och lillasyster tittade efter de gula små hattarna.



Man hör verkligen glädjen hos Ronja när pappa traskar runt med henne i skogen..
Klart att en liten trollunge trivs i skogen..hihi!



Är du redo? Fastspänd och klar =)



Lyckliga lilla familjen ♥



När vi kom hem så blev det som vanligt värktabletter och sängläge för mig för att vila nacken, men det va det värt..lite iaf. För vi hade jätteroligt =)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }