2011-07-27
 19:45:00

Ronjas babynest


Ni som har följt bloggen ett tag nu vet att jag sydde ett fint babynest till Ronja som jag hoppades att  hon skulle ligga i mellan opss i dubbelsängen. Nu blev fallet inte så utan vår älskade lilla katt Sotis har fått den som säng istället. Han ligger där nu medan jag skriver det här =)

Men idag så kom Ronja krypandes och så kröp hon in i den och la sig..så jag passade på att dra iväg henne en bit och hon låg där och tittade glatt. Riktigt myste gjorde hon och vinkade varje gång hon gled förbi..hihihi!
Så jag band fast ett tjockare snöre i ena änden, sen va det bara att åka!



Pappa, dra fortare!!!



En gång till!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }