2011-07-08
 20:49:00

På biblioteket

Idag har jag och Ronja varit nere på biblioteket i stan. Jag ville åt en par fotoböcker som jag har varit ute efter ett tag. Jag lånar hellre böckerna börst och sen köper jag dem =)
Passade på att låta Ronja få leka en stund inne på barnavdelningen och så lånade vi hem lite pekböcker till henne.



Roligt att få komma ut och leka med andra leksaker än de man har hemma..och så spännande med nya ställen man kan klättra på och undersöka..hmmm var ska vi börja?



Det här verkar skoj =)



Ett pussel..det har vi inte provat förut...men det va riktigt kul! =)



Aj aj Ronja, inte riva runt bland böckerna =)



Jag har inte gjort nåt...hehehe!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }